فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پاکنویس

سبک زندگی ..................معررررررررررررررررررفی کتاب

1393/9/15 23:20
نویسنده : مامان بانو
227 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرادقیقا ازپایین وکف خیابان شروع می شود.یکی ازدلایلی که باعث شده است سبک زندگی که حال ،جدی مطرح شده است.گاه سرازدرودیواردربیاورد.همین است که به جای رفتن به کف خیابان،برای سبک زندگی سخنرانی می گذاریم ودوره ی آموزشی تدوین می کنیم:گویی سبک زندگی هم مثل فلسفه وفیزیک یاددادنی وامتحان گرفتنی است:ازپایین شمشیر میخوریم ونیزه رابالا،درهوامیزنیم واین می شودکه حریف برماغلبه میکند.نمونه اش کتاب وویدئوهای آموزش زبان انگلیسی وبازی های ویدئویی است که درفضای ترویج فرهنگ غربی هستند.آن وقت برای مقابله جلسه های سخنرانی وآموزش برگزارمیکنیم!درواقع فیلم های سینمایی وسریال های تلویزیونی کانون اتفاق وجریان است:نه کلاس درس وکتابخانه وجلسه ی سخنرانی.ان که بایدکارادرست کند،رسانه است :یعنی بایدکارراازهمان جایی درست کردکه خراب شده است.......

سبک زنگی نوشته محمدرضازائری

----------------------------------------------------

تازه ترین کتابی است که همین هفته بیش تورقش کردم،مادرم چیزهای خیلی جالبی یادگرفتم ودوستدارم که اونهاراتوزندگیمون پررنگ ترکنیم(من وبابای خوبت)............دوستدارم که یکی ازبهترین سبک های زندگی راداشته باشی ......نفسم چون عاشقتم برات بهترین هاراازخدامیخوام(عمرت،فهمت،دینت،دوستت وهزاران چیز دیگه ازجمله همراه زنگیت که خداخودش میدونه که چی بهش گفتم برات)

قربونت برم مادر،دوستتون دارم تووبابارامحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان و باباي محمدباقر
16 آذر 93 11:20
سلام دوست من... مطلب جالبي بود... اين اسم وب من كه گذاشتي يادت رفتي آدرس اينترنتيش رو بزاري...
مامان بانو
پاسخ
سلام دخترخوب اسم کتاب سبک زندگیه به نظرم کتابی است که مامانای مهربون بایدیهباربخوننش ....چیزایی داره که شایدهیچ وقت فکرش رانکردیم ازبس جلوی چشمامون بوده....خوندنش راپیشنهاد میکنم....درضمن ازپیشنهادات شماهم درراستای جنگ نرم استقبال میشه[گل ممنون که قدم رنجه کردید
مامان نازنین زهرا
16 آذر 93 22:31
بانو هر موقع یه کتاب جدید معرفی میکنی یاد قدیما می افتمکه میگفتی من حتما توی خونه آیندم یه کتاب خونه توپ خواهم داشت...میگفتی یه لیست تهیه کردم از کتابایی که آقای همسر باید بخرن...غبطه میخورم به کتاب خون بودنت.....احسنت مادر کتاب خون ...من که مدتهاست کتاب نخوندم
مامان بانو
پاسخ
تقریباهرهفته یک کتاب جدیدمیخریم گاهی هم بیشتر......آن وقت شوهرجان محترم میفرمایند که همیشه ازاین ذوقت که کتاب جدید راباشیطنت ازدستم میقاپی ذوق زده میشوم وبه قول ادبای وبلاگ نویس کیفور باباتوسبدکالاتون بذاریداین من یارمهربانم را
فاطمه ی محمد
25 آذر 93 15:36
به نام خدا سلام مامان بانو جان باید به آقای زائری گفت: جانا سخن از زبان ما می گویی! ما تو دانشگاه حلق خودمون رو پاره کردیم که این حرفا رو بزنیم! ولی نتیجه ش شد ....!! بگذریم...! ان شالله خودمون بتونیم الگوری زندگی خودمون رو اصلاح کنیم تا فرزندانمون در فضای سالم ما بار بیان... این سخت ترین و در عین حال کمترین کاریه که میتونیم بکنیم..و باید بکنیم!
مامان بانو
پاسخ
بسمه تعالی سلام برفاطمه جان محمد(جان محمد)!بسیارمشرف فرمودیدبانوی وبلاگ نویس منم باشماموافقم وهمچنین باآقای زائری.البته به قول آقامانسل دانشجوبایدیه فکری برااین سبک زندگی بکنیمبه نظرم تاسبک زندگیمون به سبک اهل البیت نزدیک نشه هنوزهشتمون گرونهمونه .....نه عزیزم.....خیلی حرفادارم دراین زمینه ....باشه تافرصت های بعدی...قربونت...بگوخوب تابعد
فاطمه ی محمد
26 آذر 93 13:47
به نام خدا سلام مامان مهربون ممنون از وقتی و زمانی که برام گذاشتین... سعی میکنیم دو تا یس دیگه اضضافه کنم در طی روز... یکی عصر یکی شب صب رو که می خونم شکر خدا... دعامون کن بانو... اوضاع کمی استرس زاست!
مامان بانو
پاسخ
لطف حسین ماراتنهانمیگذاردخانم....ممنون که به ماسرزدید
مامان نازنین زهرا
4 دی 93 10:32
بانو عظمی ...الو...الو... کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ عکس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای بابایه علامت بده خوبی..............
مامان بانو
پاسخ
اینجاایران عزیزاسلامی است صدای ماراازنی نی وبلا گ میشنوید........باباهستیم باشه اینم چندتاعکس ازململ مامان ......توارسال بعدی بتماشاییدالبته بارمزاین خودمون یادتون دادیم(بایدبقیش رابخونی)
مامان نازنین زهرا
4 دی 93 22:57
ما منتظر رمز وعکس هستیم.....
مامان بانو
پاسخ
بالاخره موفق شدم جانمی ..........خودم عکساراکوچیک کردم عجب چه فایده بازبهم گیرمیدهد...چه کنم آدرس url lمیخواهد...این همه زحمت کشیدم ........ولش کن باشه سرفرصت
مامان نازنین زهرا
5 دی 93 6:36
بانو جان...برو اینجا http://www.deefunia.com/یکی از افکت ها رو انتخاب کن بعدبرو توی browseعکس مورد نظرتو انتخاب کن....حالا کپی کن روی سیستمت...حالا بیا توی نی نی وبلاگ اون عکسو از روی کامپیوتر آپلود کن..وثبتو بزن ...........انجام بده ودعام کن...
مامان بانو
پاسخ
انجام شد..............ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان فرزانه
5 دی 93 14:34
مامان فاطمه چرا هیچ عکسی از دخترت نیست که ماهم روی ماهشو ببینیم یه خواهشی ازت دارم برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز به رای دوستام دارم میشه اطف کنی به ما رای بدی شماره 74 رو به 1000891010بفرست توروخدا نگو ولش کن بابا ....لطفا !!!!!....به ما هم سر بزن عزیزم..یادت نره اس بدی خواهشا تا 18 دی ماه وقت داره منتظرم مرسی
مامان نازنین زهرا
5 دی 93 16:46
بانویی درست دادیرمزو میگم ...چرا نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بانو
پاسخ
منم همین مشکل راباعکس های نازگل شماداشتم خااااااااااااااااااااااااااااااااانم
رشا
5 دی 93 18:10
سلام خوبی بانو؟ دیگه ما رو تحویل نمیگیری جواب ما رو نمیدی؟ البته سرت شلوغه حسابی مشغول وبلاگتی ما هم هستیم، یه گوشه از این دنیا، تنها... بزگترین گمشده ما همین سبک زندگی است حلقه مفقوده ارتباط دین ما با زندگی ما همین است. بله
مامان بانو
پاسخ
سلامممممممممممممممممممم عزیزم خوبی چه عجب خانم نه باباوبلاگ کجابوده.........خیلی وقته مطلب نذاشتم ...سرم شلوغه ولی نه برای وبلاگ....امتحان دارم اونم ازنوع سخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخت به همین غلظت....قربونت برم چراتنهاتاخداهست چررررررررررررررررررا........طرف گفت خدایاخیلی مواظب خودت باش چون به غیرتوکسی رانداریمیه بنده خدایی باخداقهرمیکنه صبح که ازخونه میادبیرون باگوشه چشمش سمت آسمون نگاه میکنه ومیگه"به امیدبعضیا"
فاطمه ی محمد
5 دی 93 19:51
به نام خدا سلام علیکم! یعنی ما نباید دیگه رمز داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟ باوشــــــــــــــــــــــــه!
مامان بانو
پاسخ
سلام گلم......نفرماییدخانم محمدآقارمزارسال شد
کوثر
8 دی 93 19:38
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکنویس می باشد