فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پاکنویس

بدون شرح

1394/1/22 23:42
نویسنده : مامان بانو
570 بازدید
اشتراک گذاری

دستــت را می گــذاری روی مـرزی تـرین نقــطه وجـودت ، یــک حـس گـمـشده آهـسته شـــروع مـی کــند به جــــوانه زدن...

ســـلام می کنی ، چشــــمت مست تماشای گــنــبد طــــلا میشود...

بـــو می کشـی تا ریــه هایــت پـر شود از عـــطر حضــور نــگاه مـــهربان امـــام رضـا (ع) . . .

زیــر لــب زمــزمه مــی کنی یا ضــامن آهــو یـا غریب الغربا حــواست به من هست؟

دلـــت را جــــا گـــذاشتی در حـــرم و گـــره اش زدی به ضـــریح امــــام رضـا (ع) . . .

میان این همه غوغامیان صحن وسرایت

بگوکه میرسدایاصدای من به صدایت
 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نازنین زهرا
23 فروردین 94 13:34
بااااااااااانو مشهدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیااگه هستی التماس دعا
مامان بانو
پاسخ
هنوزامام افتخارندادن به زیارتشون برم ......دعاکن اگه رفتم دعات میکنم..دلم براحرمش پرمیزنه واگویه ای ازسردل تنگ
مامان نازنین زهرا
26 فروردین 94 13:33
نظرام به دستت میرسه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بانو
پاسخ
آری رسیدن کرداهه...چه خبراخوبی ...چه میکنی ...راستی اون قضه حفظ راچه کردی ....بیابرام خصوصی بگواوقات فراغتت راچه میکنی .......به سپرکه نمیزنی سپری شه هان؟
ĸoѕαr
30 فروردین 94 21:19
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکنویس می باشد