فاطمه فاطمه ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پاکنویس

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو.....

1394/2/18 9:06
نویسنده : مامان بانو
745 بازدید
اشتراک گذاری

ماهرخم درکنارم است ودارد بازی کودکانه اش رامیکند....دردنیای کودکیش غرق است ...دنیای کوچکش همین اسباب بازیهایش است وعروسکی که ان راازمیان عروسک هایش برگزیده ونامش را احسان گذاشته به عشق پسردایی کوچک پدرش احسان  که حالا 6 ماه تمام دارد...

اماآن طرفتر که نه خیلی آن طرفتر انسان نماهایی رامیشناسم که دلبستگی به دنیاشان میلیون هابرابردختر نازم است ....همچون کفتاربر سر قربانیان مینشینندوجان کندن آنهارابه نظاره مینشینند...

ماهرخم کنار من است ولی من اصلا اینجا نیستم ..روحم اینجا نیست که لبخندهای شیرینش راجواب دهم

به خودم می آیم شانه هایم دارد میلرزد.....باصدای بلندگریه میکنم ....تصاویر کودکان یمنی قلبم رامیفشارد ان قدر که همین الان که مینویسم بایادآن قلبم بازفشرده میشود...

همسرم به خودش می اید بادیدن اشک های من ....نگاهش میکنم نگاهم میکند...بابهت مرتب ازاومیپرسم ...."اینابچن ...ایناکه ازلای آواردرمیارن مثل عروسک ...اینابچن"  بغض امانم نمیدهد بلندشروع میکنم به گریه انگارپاره های وجودم رامیبینم وای خدایا پستی تااین قدرهویداوآشکارا.....

انگاردنیاروی سرم خراب میشود ...لاش خورهای کثیف ...برای آرزوهای تیره و تارتان چه ها که نمیکنید....

بیچاره هاکه صبرخدافریبتان داده ....آدم های سخیف وبی مقدار...چه برسرتان امده که تاوان جنگ قدرت ودم تکان دادنتان برای چشم ابی های امریکایی رابایداین کودکان معصوم بدهند...مادرتان به عزایتان بنشیند ...خدالعنتتان کند...خداخاندانتان رااز ریشه برچیند ...خاک دوعالم برسرتان که یعنی خادم الحرمین هستید ....

اینها جملاتی است که درفکرم رزه میروند و...........(والله خیر الماکرین......الم یعلم بان الله یری....قاتلهم الله انی یوفکون....)..بدبخت ها فرعون رایادتان رفته ..نمرودرا...کفارعصرنوح را....وهزاران گروه دیگرراکه به مکراللهی دچارشدند.....منتظر ان روزم که نام منحوس خاندانتان ازشبه جزیره عربستان رخت بربندد...آه خدایا

 

بازبه یادپیامبرم میافتم ...اشک میریزم ..هنوز بعد ازهزارواندی سال باز ....بازهم منافقان ...کفار ...خدام حرمش هستند...بمیرم برای غربتت یا رسول الله که چه کسانی خودراخادمت معرفی کرده اند....

باصدای بلند ازفرزند عزیزش ...امام زمانمان ...تنهاداراییمان ...استغاثه میکنم

"امن یجیب المضظر اذادعاه ویکشف السو".....

خدایا فرج مولایمان رابرسان ...یاارحم راحمین ..............رحمی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نازنین زهرا
24 اردیبهشت 94 15:42
سلام...بانو دیگه نمیتونم اخبار تماشا کنم ...یه روز کامل اعصابم داغون میشه....ولی به یاد بعضی چیزها که می افتم دلم آروم میشه...خبری در راه است..... راستی تازه نتم وصل شده در مورد اون کامنت بلند بالا به زودی خدمت میرسم...اون همه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نازنین زهرا
18 خرداد 94 20:45
سلام لطفا در مور اون لینک تعیین جنسیت توضیح داده شود ....باتشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکنویس می باشد